رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

رئیس دانشگاه آزاداسلامی گرگان با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی، عبرت‎های بزرگی برای کشور ایران و تمام افرادی که پایبند به اصول انقلاب اسلامی ایران هستند به ارمغان داشت.

 باید نگاهمان را معطوف به نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز رهبر کنیم

به گزارش گلستان24؛سید علی طاهری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان در حاشیه تجمع یوم الله 9 دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی حاوی عبرت‌های پندآموزی برای کشور ایران و تمام افرادی که پایبند به اصول انقلاب اسلامی ایران هستند به ارمغان داشت.

وی حماسه 9 دی را یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: شهرستان گرگان در بحث مبارزه با فتنه 1388 پیشقدم بود و روز 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شد و یک اتحاد بزرگ دیگری در انقلاب ما رقم خورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تاکید بر اینکه باید مراقب حربه‌ها و حیله‌های دشمن باشیم، ابراز کرد: باید مراقب باشیم که دشمن از هر وسیله‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و در سال 1388 انتخابات را بهانه قرار داد.

طاهری خاطرنشان کرد: همه باید با چشم باز در مقابل فتنه‌ها بیاستیم و نگاهمان به رهبر معظم انقلاب باشد که ایشان با نگاه تیزبین و بصیرت‌آمیز خودشان فریب‌ها و مسائل را می‌بینند و هرآنچه که ایشان به آن تاکید داشتند باید حواسمان را به آن معطوف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره حق و باطل در مقابل یکدیگر قرار دارند، اذعان کرد: باید ببینیم که دشمن چه می‌خواهد اگر امروز حرکتی را در کشور مشاهده می‌کنیم که مورد حمایت اجانب قرار می‌گیرد باید بفهمیم که این به نفع کشورمان نیست و قطعا مسوولین کشور در حل مشکلات مردم باید اقدام کنند و بهانه به دست بدخواهان انقلاب اسلامی ندهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه حماسه 9 دی باید گرامی داشته شود، گفت: روز 9 دی روز تجدید میثاق با امام و ولایت است و همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در روز 9 دی به صحنه بیایند و این وحدت باید برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شود.

طاهری وحدت در بین مردم را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: وحدت نیاز همیشگی ماست و با تکیه بر مقام معظم رهبری می‌توان همواره پیروز میدان بود، هر گاه فرامین ولایت را آویزه گوش کنیم در برابر تهدیدات و فتنه‌های دشمنان مصون خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد قرار دادن ملت در برابر امام امت است، گفت: اگر بصیرت، آگاهی و هوشیاری داشته باشیم هیچگاه اسیر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن نخواهیم شد و از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار