دیشب در گرگان چه گذشت؛

کاسبان خیابان شالیکوبی:این اغتشاشگران از مردم نیستند و از جاهایی دیگر به گرگان آمده اند و دارند زندگی و کاسبی شهروندان را خراب می کنند.

کاسبان محل به شدت از وضعیت فعلی ناراضیند/اکثرا نوجوانان دهه هفتاد برای تماشا آمده بودند/کسی شعار ساختار شکنانه سر نداد

به گزارش گلستان24؛دیشب نیز برخی از گروه های تلگرامی با فراخوان کردم مردم به تظاهرات علیه نظام می خواستند تا شهر را بار دیگر به آشوب بکشانند وزندگی مردم را مختل کنند.

طبق گزارش های میدانی خبرنگار گستان 24،خبری از تجمع و اغتشاش در  خیابان ها نبود،امنیت خیابان ها حد فاصل میدان کاخ تا دادگاه انقلاب، توسط مامورین انتظامی و امنیتی برقرار بود،کاسبان محل نیز به علت مصون بودن از حوادثی که ممکن بود پیش بیاید مفازه های خود را ساعت 19 بستند.

آنچه که در خیابان ها دیده می شد اکثرا جوانان بین 17 تا 23 سال بودند که بیشتر برای تماشا به این مکان آمده بودند،در این ساعات کسی نیز شعار های ساختار شکنانه سر نداد.

کاسبان خیابان شالیکوبی و برخی از مشتریان آنها به شدت از وضعیت کنونی ناراضی هستند و خواستار برچیدن این برنامه های توسط مسئولین ذیربط شدند.

یکی از کاسبان محل در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:دو روز است که ساعت19 درب مغاره ام را می بندم از بیم این که اغتشگران مشکلی برای مغازه ام ایجاد نکنند و همکاران من نیز همین مشکل را دارند که به  حمد الله با وجود نیروی های امنیتی مشکلی پیش نیامده، ولی احتیاط شرط عقل است.

او ادامه داد:با این اوضاع تنها در این دو روز من و دیگر بازاریان به شدت ضرر کرده ایم که اگر برنامه به این صورت پیش برود دیگر باید مغاره های خود را جمع کنیم چرا که باید در پایان ماه هزینه های زیادی بابت اجاره مغاه  پرداخت می کنیم ولی در آمدی ندارم زیرا که بازار ماتازه از 19 به بعد شروع می شود.

وی خاطرشان کرد:مردم با این افراد نیستند زیرا که این افرد درد زندگی و اقتصاد مردم را ندارند،آنها تنها می خواهند شهر را به آشوب بکشانند واحساسات مردم را تحریک کنند،درست است که مردم از وضعیت بازار گله دارند ولی این کار آنها باعث می شود ضرر جدی به مردم وارد شود.

در پایان این فرد خاطرنشان کرد:از خانواده های گرگانی می خواهم که نگذارند فرزندانشان حتی برای تماشا کردن به خیابان بیایند زیرا که همین موضوع باعث شلوغی خیابان می شودو آن عده از اغتشاشگران فرصت را محیا می بینند تا در بین مردم شعار های ضد انقلابی سر دهند و شهر را به آشوب بکشانند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار