مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان :

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به برهم زدن نظم و امنیت گرگان توسط آشوبگران گفت: ردپای سلطنت‌طلبان در اغتشاشات گرگان دیده می‌‌شد و هیچ‌گونه شعاری برای مطالبات اقتصادی سرداده نشد.

هیچ‌گونه شعاری برای مطالبات اقتصادی سرداده نشد

به گزارش گلستان 24؛سجاد شعبانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با اغتشاشات و تجمعات اخیر در گرگان ، گفت: تجمعات چند شب گذشته در در گرگان توسط افراد سازمان یافته ای شروع شد که در بین آنها سلطنت طلبان حضور داشتند و شعارهای علیه نظام سر می‌دادند.

 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به برهم زدن نظم و امنیت گرگان توسط این افراد خاطرنشان کرد: معترضان کمتر مطالبات اقتصادی را مطرح می‌کردند و  سردسته آنها در حدود 7 نفر بودند که در بین  مردمی که تنها نظاره گر و تماشاچی در گوشه خیابان‌ها بودند شعار سرمی‌دادند و سایر مردم را به شعار دادن تشویق می‌‌کردند.
 
وی  با بیان اینکه این افراد سعی بر آسیب زدن به اموال بیت المال را داشتند، بیان کرد:  شعارها و خط دهی شعار ها توسط این افراد بیشتر مخالفت با نظام و رهبری نظام بود که در نهایت چند نفر از آشوب گران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار