عضو باند قاچاق مواد مخدر که زن 35 ساله‌ای را با گلوله به قتل رسانده و در جنگل گلستان رها کرده بود با تحقیقات شبانه‌روزی پلیس گلستان، در کرمانشاه دستگیر شد.

جزئیات کشف جسد زن 35 ساله در جنگل گلستان

به گزارش گلستان24؛سوم دیماه جاری پلیس آگاهی گلستان از کشف جسد زن 35 ساله‌ای خبر داد که در 150 متری تونل جنگل گلستان در مسیر غرب به شرق توسط شهروندان کشف و به پلیس گزارش شد.

جسد در شرایطی کشف شده بود که مدت نسبتا زیادی از زمان مرگ گذشته بود و حیوانات به صورت جسد آسیب زده بوده و این جسد قابل شناسایی نبود.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و اقدامات کارشناسانه، مشخص شد این زن با شلیک گلوله به قتل رسیده است که از این رو تحقیقات پلیس آگاهی گلستان برای شناسایی عاملان جنایت با شدت بیشتری پیگیری شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در ابتدا به دنبال اعلام فقدانی زنی با این مشخصات در استان بوده که این مسیر به نتیجه نرسید اما کارآگاهان تمرکز اصلی خود را بر اسناد و مدارکی گذاشتند که در لباس‌های جسد کشف شده بود و مسیر تحقیقاتی پلیس به این سمت متمرکز شد.

پلیس در ادامه تحقیقات به مدارکی دست می‌یابد که نشان می‌دهد این زن متاهل بوده است و از این سو پلیس از همسر این زن 35 ساله تحقیقاتش را ادامه می‌دهد که آن مرد اعلام کرد من پنج ماه پیش از وی جدا شدم و از او اطلاعی ندارم.

پلیس با فرض درست بودن هویت همسر مطلقه این مرد با جسد کشف شده موضوع را پیگیری کرد تا به خانواده مقتول رسید و در تحقیقات انجام شده از این خانواده مشخص شد جسد کشف شده متعلق به دختر همین خانواده است.

در ادامه تحقیقات مادر مقتول اعلام کرد دو روز قبل از کشف جسد دخترش با وی تماس گرفته و اعلام کرد که به مسافرت خواهد رفت و در مسیر با وی تماس می‌گیرد.

تحقیقات نشان داد مقتول با یک شماره تلفن همراه دیگر با مادرش تماس گرفته و اعلام کرد در یکی از رستوران‌های بین راهی در مسیر تهران در حال غذا خوردن است.

همین سرنخ باعث شد تا پلیس به رستوران مورد نظر رفته و با تحقیقات محلی و بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در محل متوجه شد که مقتول به همراه فردی دارای پژو 405 وارد رستوران شده است.

همین موضوع بهترین سرنخ پلیس بود تا بتواند به هویت قاتل یا قاتلان دست یابد که در طول تحقیقات مشخص شد این خودرو مربوط به فردی اهل استان لرستان است و پس از انجام جنایت به کرمانشاه فرار کرده و منزل یکی از بستگانش مخفی شده است.

پلیس این فرد را به مدت 48 ساعت تحت مراقبت قرار داد و پس از تکمیل شدن تحقیقات وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

مجتبی مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با تائید خبر اظهار کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی اعتراف کرده که خودش به تنهایی قتل را مرتکب شده اما تحقیقات پلیس نشان می‌دهد وی همدست داشته است.

گفتنی است، متهم در حال حاضر در حال انتقال به استان گلستان است تا تحقیقات نهایی و بازسازی صحنه انجام و متهم پس از تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شود.

بر اساس این گزارش، متهم قاچاقچی مواد مخدر است و احتمال می‌رود این جنایت به دلیل اختلاف‌های بین اعضای باند قاچاق مواد انجام شده است و تحقیقات پلیس در این راستا ادامه دارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار