فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد؛

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۳ ماهه سوم امسال خبر داد و گفت: کشف این میزان مواد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

رشد 59 درصدی کشف مواد مخدر در استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: امنیت مشارکتی و پیشگیری اجتماعی موثرترین و ماندگارترین رویه تأمین امنیت در جامعه است و خداوند را شاکریم که با همت همکاران، تعامل و همکاری مردم شاهد استقرار امنیت مطلوب در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان حضور به موقع پلیس در صحنه‌های جرم را سبب ارتقاء احساس امنیت و افزایش اعتماد عمومی اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که خواسته و مطالبات به جا و به حق مرم را برآورده کنیم تا مردم در یک محیط امن و توام با نظم زندگی کنند.

وی از کاهش 3 درصدی سرقت های خشن طی 3ماهه اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت سرقت های مسلحانه 67 درصد و سرقت های به عنف 3 درصد کاهش داشته است.

سردار جاویدان از افزایش 48 درصدی کشف سرقت‌های به عنف خبر داد و گفت: در این مدت سرقت مغازه 82 درصد ، سرقت منازل 72 درصد و سرقت خودرو 100 درصد کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در این مدت زمانی سرقت موتورسیکلت 19 درصد و کیف قاپی نیز 48 درصد و در 3 ماهه سوم سال جاری تشکیل پرونده دیگر جرائم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش داشته است.

وی از کشف بیش از یک تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر در 3 ماهه سوم امسال خبر داد و گفت: کشف این میزان مواد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار