نماینده سابق مجلس:

نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعا انحراف در اعتراضات مردم کار دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنهاست، گفت: اما این اعتراضات زمینه‌ای دارد که آن کوتاهی مسوولان است.

انحراف در اعتراضات مردم کار دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنهاست

به گزارش گلستان24؛سیدعلی طاهری، در جمع اعضای تشکل مردمی یاران امام و انقلاب شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ایام 9 دی و حماسه بزرگ مردم در دفع فتنه بزرگ علیه انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار کرد: این حماسه بزرگ که نشان از بیداری، بصیرت و دلبستگی به انقلاب مردم عزیزمان بود در تاریخ انقلاب و دنیا جاودانه شد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر انتخاب «الله» به عنوان پروردگار و و استقامت بر این مسیر، افزود: در طول تاریخ آنچه در قرآن کریم و روایات در این باره آمده است همواره ثابت بوده است و آن حمله منافقین، مزدوران و ... به کسانی است که بعد از انتخاب «الله» بر انتخاب خود استقامت ورزیده‌اند.

نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با بر فرموده قرآن بعد از حمله منافقین و کفار، این افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند، خاطرنشان کرد: دسته‌ای که از اعتقاد و ایمان خود پشیمان شده و دسته‌ای که استقامت ورزیده و بر ایمان راسخ خود تاکید می‌کنند.

طاهری با اشاره به اینکه آن دسته‌ای که پشیمان می‌شوند آن‌قدر ناچیز و پست در نظر گرفته شده‌اند که قرآن دیگر هیچ اشاره‌ای به آنها نمی‌کند، ادامه داد: اما خداوند متعال به کسانی که استقامت ورزیده و در برابر حملات پایداری و مقاومت نشان می‌دهند وعده‌های بسیار ارزشمندی داده و آنها را به عدم ناراحتی و ترس دعوت می‌کند.

وی با توصیه به همه دلسوزان انقلاب برای مطالعه کتاب «40 تدبیر»، تصریح کرد: در این کتاب 40 موقف و ایستگاه انقلاب در تلاطم‌های مختلف مورد اشاره قرار گرفته است که به سر انگشت تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب به سلامت از آن عبور کرده است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرط تداوم انقلاب اسلامی ایستادگی پای پرچم مقدس نظام جموری اسلامی با توکل بر خداوند متعال است، گفت: اگر ما صادقانه بر مواضع خود ایستادگی نکنیم بدون تردید به زودی ضربه آن را خواهیم خورد.

طاهری با تاکید بر اینکه امروز برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و روحیه انقلابی باید همه ما در وسط میدان مبارزه با استکبار، رفاه‌زدگی و غرب‌گرایی بایستیم، اضافه کرد: این مسیر نیازمند پایداری و ثبات قدم از سوی همه دلسوزان انقلاب و دل بستگان به ارزش‌ها هستند.

وی با اشاره به اتفاقات و ناآرامی‌های روزهای اخیر سرمنشا انحراف این اعتراضات را دشمنان خارجی و مزدوران داخلی دانست و گفت: اما باید تاکید کنیم که این ناآرامی‌ها زمینه‌ای دارد که این زمینه کوتاهیمسوولان اجرایی کشور است.

نماینده سابق مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر بارهاتلحویحا و صریحا ناامیدی خود از دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برای پیشرفت را اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این مسیر رسالت و وظیفه همه دلسوزان انقلاب به ویژه نخبگان و فرهیختگان فارغ از نگاه‌های سیاسی حضور متحد و یکپارچه برای پیروزی انقلاب است.

طاهری با تاکید برای اینکه فعالیت برای تداوم انقلابی‌گری و روحیه جهادی در کشور نیازمند انسجام و تشکل است، افزود: امروز دیگر چپ و راست هیچ معنایی در عالم سیاست ندارد و تنها انقلابی و غیرانقلابی در فضای کشور حاکم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه ماست، خاطرنشان کرد: در برخی از دولت‌ها از جمله دولت اصلاحات آن چنان نامی از رهبری برده نمی‌شد و نگاه لیبرال و غربی رواج داده می‌شد و تقریبا همه می‌دانستند چه اتفاقی در حال رخ دادن است اما در دولت سازندگی و در شرایط این روزهای کشورمسوولان خیلی چرب و با القاب نام مبارک رهبر معظم انقلاب را بر زبان آورده اما در پشت سر اقدامات خلاف نظر رهبری را صورت می‌دهند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه قوه مقننه نیز آن چنان که باید نظارت بر اقدامات اجرایی ندارد، ادامه داد: امیدواریم همه قوا با کمک همه مردم و نخبگان با محوریت فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات مردم به میدان بیایند و منتقدان و مخالفان دولت هم قطعا با احساس تکلیف به دولت محترم کمک کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار