طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش گلستان

در مراسمی از زحمات «فرشید استادی کم» رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، «عبدالقدیر اونق» به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرترکمن، سرپرست فرمانداری در مراسم تودیع رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان بااشاره به اهمیت ورزش در دوران جوانی مطالبی گفت: منظور از دانستن قدر جوانی در واقع اشاره به جایگاه ورزش دارد و شامل زندگی سالم، تغذیه سالم و رفتار سالم است تا دوران سالمندی سالمی داشته باشند.

الیاس هیوه‌چی اظهار کرد: قدر سلامتی را دانستن برای 30 الی 40 سال آینده مهم است چرا که جوان پرانرژی و از ظرفیت‌های مختلف جوانی برخوردار است ولی این حیطه پایانی دارد و بعد مرحله میانسالی و سالمندی که مسائل خاص خودش از جمله بیماری‌های غیرواگیر و قلبی و عروقی را دارد.
وی با اشاره به اینکه ورزش مهمترین ابزار برای حفظ سلامت و جوانی است از همه مدیران و ورزشکاران شهرستان خواست در این حوزه تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن بر آموزش و تبلیغات تاکید کرد و گفت: سلامت افراد باعث سلامت فضای شهرستان خواهد شد و در این زمان است که در عرصه‌های تخصصی قهرمانان و مدال‌آوران رشد خواهند کرد و همچنین منجر به رشد و توسعه شهرستان در زمینه‌های مختلف خواهد شد.
در این مراسم از زحمات «فرشید استادی کم» رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، «عبدالقدیر اونق» به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار