معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان:

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گرگان گفت: در آشوب های اخیر هیچ خسارتی به اماکن خصوصی و دولتی ششهرستان گرگان وارد نشد و با تدابیر نیروهای امنیتی و شورای تامین استان و شهرستان، گرگان از همان ساعات اولیه به وضعیت عادی بازگشت.

در اغتشاشات اخیر گرگان خسارتی به اماکن خصوصی و دولتی وارد نشد

به گزارش گلستان24،به نقل از پاسرو؛ سید محسن کاظمی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری در خصوص تبعات آشوب های اخیر در این شهرستان گفت: از همان ساعات اولیه که زمزمه برخی تحرکات با هدایت برخی لیدرها و سرشاخه های اصلی در گرگان آغاز شد با تلاش و وحدتی که بین عزیزان شورای تامین استان و شهرستان بوجود آمد الحمدلله خیلی زود به حالت عادی برگشتیم.

وی افزود: هیچ خسارتی به اماکن خصوصی و دولتی در گرگان وارد نشد و تنها صاحبان مغازه ها و اماکن تجاری خیابان ولیعصر(شالیکوبی) با کمبود مشتری به تبع ناامنی های مختصر بوجود آمده دچار خسران و ضررهایی شدند که در شورای تامین شهرستان تصمیم گرفتیم با دلجویی از آنان ذائقه تلخ آن روزها را شیرین کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی با اشراف کاملی که به اوضواع و احوال آشوب ها داشتند و با وحدت شورای تامین شهرستان توانستیم خیلی زود بر مشکلاتی که از این منظر حادث شده بود فائق بیاییم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گرگان در پایان گفت: تمام تلاش ما به اتفاق نیروهای امنیتی به خصوص در این روزهای نزدیک به سال نو در این است که امنیت در شهرستان حاکم شود تا هم مردم در آرامش بسر ببرند و هم تجار و مغازه دارها به راحتی به تجارت خود بپردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار