مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: در حال حاضر یکصد و ۸۰ کلاس درس توسط خیرین و دولت در سطح شهرستان گرگان در حال ساخت است.

180 کلاس درس توسط خیرین و دولت در سطح شهرستان گرگان در حال ساخت است

به گزارش گلستان24،نصرالله کشیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تا چهار سال قبل، 38 درصد مدارس شهرستان تخریبی بود که اکنون به زیر 14 درصد رسید. همچنین 58 درصد مدارس دوشیفته بودند که در حال حاضر به 40 درصد رسیده است.

 

وی با اشاره به ساخت مدارس در این شهرستان، افزود: در حال حاضر یکصد و 80 کلاس درس توسط خیرین و دولت در سطح شهرستان گرگان در حال ساخت است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با اشاره کلنگ زنی ساخت دارالقرآن گرگان در سال 81، اظهارداشت: زمین این دارالقرآن توسط خیرین اهدا شد. این مکان اولین دارالقرآن مستقل استان است که از محل آن 12 کلاس ساخته شد.

 

کشیری در خصوص سرنوشت زمین های مدارس تخریب شده طالقانی در خیابان پنجم آذر، نبوی در عدالت دوم و مدرسه جنب بازار ماهی گرگان، افزود: یکی از اشکالات دوره های قبل تخریب مدارس بدون پیش بینی شرایط جدید برای آن بود که ذخیره های آموزش و پرورش بعد از تخریب بدون پیش بینی پروژه جدید رها شده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: 7 هزار مترمربع زمین عدالت دوم که چندین سال پس از تخریب رها بود اکنون با تعریف پروژه بزرگ شهید قندهاری با ساخت دو مدرسه نمونه دخترانه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ادامه داد: زمین رها شده فضای آموزشی جنب بازار ماهی بدون تعریف پروژه نیز در حال دستخوش تغییرات کاربری بود که با اقدام این مدیریت، پروژه آموزشی برای این محل تعریف و اکنون با 60 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار