رئیس پلیس راهور استان گلستان

رئیس پلیس راهور استان گلستان با اشاره به آمار وسایل نقلیه شماره‌گذاری شده در استان گفت: به ازای هر 3/5 نفر در استان گلستان یک دستگاه وسیله نقلیه وجود دارد.

86 درصد از مجروحان تصادفات موتورسوارانند

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی فرمانداری گمیشان، ایوب شرافتی در جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان توجه به بسترها و زیرساخت های تردد را مهم دانست و اظهار کرد: توجه به مسائل ترافیکی علاوه بر تامین امنیت در رانندگی، تسهیل در عبور و مرور باعث تسریع‌بخشی به توسعه جوامع خصوصا گردشگری خواهد شد.

وی با اشاره به آمار وسایل نقلیه شماره‌گذاری شده در استان تصریح کرد: به ازای هر 3/5 نفر در استان گلستان یک دستگاه وسیله نقلیه وجود دارد.

 رئیس پلیس راهور استان گلستان با ارائه سیمای ترافیکی شهرستان گمیشان خاطرنشان کرد: شهرستان دارای 66 کیلومتر معابر است که در حال حاضر 6 نقطه حادثه‌خیز شهرهای شهرستان شناسایی شده است.

شرافتی تاکید کرد: از نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده در داخل شهرها، چهار نقطه اصلاح شده و یک نقطه نیز در حال اصلاح است.

وی با اعلام کاهش آمار تصادفات در سطح استان گفت: 86 درصد از مجروحان تصادفات در شهرستان را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می‌دهند.

شرافتی همچنین حضور پلیس را همواره در برای نظم‌بخشی و کنترل ترافیک بیان داشت و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های عضو شورای ترافیک، ارائه آموزشات لازم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم می‌تواند نقش موثری را در کنترل داشته باشد.

رئیس پلیس راهور استان گلستان بر ایجاد پارکینگ‌های عمومی، توجه به مبلمان شهری و توجه ویژه به اصول ترافیکی در اعطای مجوزها برای ساخت و ساز در سطح شهرها تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار