مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان:

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با یادآوری اینکه کارخانه سیمان گالیکش سال گذشته در فهرست واحدهای آلاینده استان قرار داشت، گفت: این کارخانه هم اکنون فاقد آلودگی هواست.

کارخانه سیمان گالیکش فاقد آلایندگی هواست

به گزارش گلستان24؛امیر عبدوس صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه سیمان گالیکش سال گذشته در فهرست واحدهای آلاینده استان قرار گرفته بود.
وی با بیان اینکه این کارخانه در تابستان امسال به مدت سه ماه تعطیل شد، افزود: از مهرماه و پس از اینکه فیلترها تعویض شد و به استاندارد رسید این واحد مجدد فعال شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با بیان اینکه هم اکنون کارخانه سیمان گالیکش فاقد آلایندگی هواست، ادامه داد: در حال حاضر ابزارهای خوب قانونی برای برخورد با واحدهای آلاینده وجود دارد و آلایندگی واحدها به جد مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در سه ماهه گذشته یک واحد تولیدی ایزوگام و یک کشتارگاه در محدوده گرگان دارای آلایندگی بودند که مورد برخورد قرار گرفتند.
عبدوس از اصلاح ساختار این دو واحد پس از تعطیلی، پلمپ و برخورد قانونی خبر داد و تصریح کرد: از مردم شریف گلستات دعوت می کنیم اگر موردی از آلایندگی هوا در واحدهای صنعتی مشاهده کردند، به شماره ۱۵۴۰ گزارش کنند تا همکاران ما آن را رسیدگی و پیگیری کنند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار