آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار کرد: مسافران این هواپیما مه آبادی و خانم شرف آبادی به ترتیب مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر عامل هواپیمایی هما و هیئت همراه می باشند که وارد فرودگاه کلاله گردیدند.

از سرگیری پروازهای متوقف شده فرودگاه کلاله

به گزارش گلستان24؛آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار کرد: مسافران این هواپیما مه آبادی و خانم شرف آبادی به ترتیب مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر عامل هواپیمایی هما و هیئت همراه می باشند که وارد فرودگاه کلاله گردیدند.

مه آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مراسم افتتاحیه پرواز‌های هما در فرودگاه کلاله اظهار کرد: فرودگاه کلاله تمام زیرساخت‌های لازم برای پذیرش پرواز‌ها را داراست و می‌توان ازاین شرایط برای رونق پرواز‌های مسافربری استفاده نمود.

شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی در این مراسم هم به افزایش پرواز‌ها اشاره نمود و اظهار کرد: پرواز‌های هما در فرودگاه کلاله در صورت پشتیبانی و استقبال مردم، پرواز‌های تهران افزایش و پرواز زاهدان برقرار می‌شود.

این افتتاحیه با هدف ازسرگیری پرواز‌ها در فرودگاه کلاله ورونق این فرودگاه انجام گردید.

فرودگاه کلاله که دومین فرودگاه استان گلستان هست درچند سال گذشته با بیشتر از چندین بار برقرار کردن و توقف پرواز رو به رو بوده که استقبال نکردن مردم با اهمیت ترین عامل این مشکل بوده هست.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار