رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر گرگان، در گفت و گو با گلستان24؛

جرجانی گفت:به امید خدا بزودی این طرح در گرگان احداث می شود ،زیرا که این طرح باعث توسعه زیربنای گردشگری شهر خواهد شد.

پروژه تله کابین علی آباد ربطی به تله کابین گرگان ندارد/شورای شهر همچنان پیگیر اجرای این طرح است/ اجرای طرح تله کابین توجیه اقتصادی دارد

به گزارش گلستان24؛پروژه تله کابین یکی از زمینه های گردشگری است و افزایش درآمد اقتصادی رابرای مردم در پیش دارد به همین علت وجود چنین پروژه هایی می تواند برای گرگان و حتی استان پر سود باشد و جمعیت قابل توجه ای از مردم و گردشگران بتوانند از این طرح تفریحی استفاده کنند.

از این رو شهردار قبلی گرگان این پروژه را یکی از طرح های پیش روی شهر عنوان کرد و قول مساعدی را در این زمینه به شهروندان گرگانی داده بود که به علت مشکلاتی آقای صادقلو نتوانست رای حداکثری اعضای شورای شهر را کسب کند و به کرسی شهرداری گرگان دست یابد.

این پروژه که قرار بود در گرگان اجرایی شود همینک سر از شهرستان علی آباد کتول در آورده است و قرار است تا کلنگ آن در همین ماه به زمین بخورد و بنظر می رسد،شهرداری و وشورای شهر این شهر با حمایت های اقای قره خانی نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی توانسته اند تا  احداث این پروژه را در علی آباد،قطعی کنند.

با توجه به عدم حضور صادقلو در شهرداری گرگان و حضور شهردار جدید در مرکز استان مردم منتظر هستند تا ببیند آیا تله کابین گرگان نیز احداث خواهد شد یا خیر؟

 محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر در خصوص این طرح وآینده ی  آن به خبرنگار ما گفت: شورای شهر گرگان همچنان به دنبال راه اندازی پروژه ی تله کابین هستند و من امیدوارم که به زودی این طرح در گرگان اجرا شود.

جرجانی با بیان اینکه احداث تله کابین علی آباد ربطی به این پروژه در گرگان ندارد، تصریح کرد:این طرح توجیه اقتصادی دارد و زیربنای توسعه گردشگری و شهر می باشد، بر این اساس تله کابین باید در گرگان احداث شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر گرگان در پایان خاطرنشان کرد:اگر این طرح در گرگان صورت نگیرد،کار اشتباهی است و ما باید دور توسعه زیربنای گرگان را خط بکشیم.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار