معاون فرماندار علی‌آبادکتول:

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار علی‌آبادکتول با اشاره به وظیفه مسوولان برای نامگذاری میادین و معابر به نام شهدا، گفت: محلی که به نام شهید نامگذاری می‌شود باید زیبنده نام شهداء باشد.

محلی که به نام شهید نامگذاری می‌شود باید زیبنده نام شهداء باشد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی‌آبادکتول، محمدجواد زنگانه در جلسه شورای نظارت بر نامگذاری خیابان‌ها واماکن که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه دلیل اصلی تشکیل شورای نظارت بر نامگذاری را انتخاب و تصحیح نامگذاری معابر، میادین و برخی از اماکن عمومی است اظهار کرد: توسعه روزافزون شهری و بازگشایی‌هایی جدید معابر در سطح شهر می‌طلبد با همکاری و همیاری کارشناسان امور و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط نسبت به نامگذاری معابر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بر بیان ضرورت رسیدگی به درخواست‌های مردم شهرستان در حوزه نامگذاری معابر و اماکن، افزود: امیدواریم بتوانیم با کارشناسی درست و وظیفه‌شناسانه ضمن انجام کار دقیق و قانونی رضایت مردم عزیز را نیز جلب کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه نامگذاری میادین و معابر به نام شهدای عزیز یکی از وظایف ما مسوولان است، خاطرنشان کرد: تاکید ما همواره بر این است که محلی که به نام شهید نامگذاری خواهد شد باید زیبنده نام شهداء باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار