جوان گرگانی شامگاه گذشته به دلیل سرعت غیرمجاز سواری پژو و انحراف از مسیر و برخورد به دیواره ساختمان‌های موجود در محور جان خود را از دست داد و در این سانحه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرعت غیرمجاز جوان گلستانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش گلستان24؛شامگاه گذشته یک دستگاه سواری پژو که در مسیر محور ناهارخوران گرگان در حرکت بوده است، به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر منحرف می‎‌شود.

پس از انحراف از مسیر، این خودرو به دیواره ساختمان موجود در مسیر برخورد کرده که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و نفر دیگر نیز به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد.

همچنین در مسیر خیابان امام رضا(ع) نیز یک دستگاه موتورسیکلت و پراید با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است، با وجود تمامی اقدامات پلیس راهور، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و کنترل ترافیک، توصیه‌های شدید پلیس و دیگر دستگاه‌های فرهنگی، انتشار اخبار و گزارش‌های سوانح رانندگی منجر به جرح و فوت توسط رسانه‌ها به منظور آگاهی و هوشیاری بیشتر رانندگان و شهروندان، اما متاسفانه شاهد افزایش سوانح رانندگی در جاده‌ها و شهرهای اتان به ویژه در شهرستان گرگان هستیم.

بررسی‌ها نشان داده که بیشترین علت وقوع سوانح رانندگی در شهر گرگان بی احتیاطی رانندگان و عوامل انسانی همانند بی‌احتیاطی و بی‌توجهی رانندگان خودروهای سواری و راکبان موتورسیکلت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سرعت‌های غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم در زمان‌های مختلف به ویژه گردش به چپ، ورود از خیابان فرعی به اصلی و موارد مشابه است.

در آمارهای اعلام شده از سوی رئیس پلیس راهور گلستان در نشست‌های خبری مختلف دیده شده که بیشترین میزان فوت و جرح در سوانح رانندگی مربوط به موتورسیکلت سواران و عابران پیاده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار