مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از الکترونیکی برگزار شدن انتخابات خانه مطبوعات گلستان در ۳۰ بهمن خبر داد.

برگزاری الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات گلستان

به گزارش گلستان 24،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، علی‌اصغر فضیلت اظهار کرد: انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان هم زمان با چهار استان دیگر در ۳۰ بهمن برگزار می شود.

وی با بیان این که سامانه تائید صلاحیت متقاضیان بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تائید نهایی بر عهده معاونت مطبوعاتی است‌، اضافه کرد: از همه اصحاب رسانه گلستان دعوت می‌شود برای شکل‌گیری این نهاد مدنی همکاری کنند تا خانه مطبوعات کارآمدی برای پیگیری مطالبات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان گلستان راه‌اندازی شود.

فضیلت افزود: اصحاب رسانه با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان این که متقاضیان نامزدی در هئیت مدیره خانه مطبوعات می‌توانند حداکثر تا ۱۸ بهمن ماه از طریق سایت خانه مطبوعات اقدام کنند، افزود: اصحاب رسانه استان گلستان که متقاضی نامزدی حضور در هئیت مدیره خانه مطبوعات هستند تا ۱۶ بهمن ماه می توانند درخواست تغییر نقش خود را در خانه مطبوعات به ثبت برسانند.

فضیلت با بیان اینکه ۲۴ بهمن آخرین فرصت ثبت ‌نام خبرنگاران گلستانی برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات است، افزود: تا روز ۲۸ بهمن ماه همه درخواست‌های ثبت شده در سایت خانه مطبوعات از سوی اصحاب رسانه استان گلستان تعیین تکلیف می‌شود و در همان روز لیست واجدان شرایط رأی در انتخابات خانه مطبوعات اعلام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار