مسئول بسیج فرهنگیان گرگان خبرداد؛

مسئول بسیج فرهنگیان گرگان گفت: سومین مرحله از اعزام دانش آموزی استان گلستان امروز با اعزام 328 دانش آموز پسر گرگان انجام شد.

اعزام دانش آموزان گرگانی به اردوی راهیان نور

به گزارش گلستان 24،به نقل از کلاس بیست؛  "حسن خواجوی" امروز در حاشیه اعزام مرحله سوم راهیان نور دانش آموزی که در کانون طه  گرگان برگزارشد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموزان پسر پایه دهم مقطع متوسطه با 7 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .

وی افزود: در این اردوی چهار روزه دانش آموزان از یادمان هویزه، شهید باکری، اروندکنار، اهواز و شلمچه و مکان های زیاتی شوش دانیال و ..بازدید خواهند کرد .

مسئول بسیج فرهنگیان گرگان تصریح کرد: در هر اتوبوس به همراه سرپرستانی از فرهنگیان، راوی و یک روانی دانش آموزان را همراهی می کنند تا هم از زمینه فکری لازم برای حضور در جایاه شهدا و رزمندگان  تبیین شود و احکام شرعی و آداب زیارت از سوی روحانی برای دانش آموزان تشریح کرد .

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مساجد و یادمان ها اذعان کرد: شهدا و رزمندگان در همه حال بر نماز اول وقت و جماعت تاکید که سفارش شده دین مبین اسلام است تاکید می کردند .

خواجوی بیان کرد: درهمه اتوبوس هاچفیه، کتابچه و دفتچه ای برای تحریر خاطرات  در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است تا ضمن آشنایی با مکان های زیارت شهدا، دلنوشته های خود را تحریر کنند .

این مقام مسئول اثرات تربیتی راهیان نور را برای نسل جوان بینظیر برشمرد و افزود: با ورود به هر یادمانی دانش آموزان با شکل هماهنگ به خواندن سرودهای انقلابی می پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار