مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با تاکید بر اینکه شرایط آب و هوایی گرگان خوب است و در فرودگاه گرگان برای پرواز مشکلی نداریم از لغو پروازهای گرگان – تهران خبر داد.

پروازهای گرگان – تهران لغو شد/ فرودگاه گرگان مشکلی ندارد

به گزارش گلستان24؛رامین آذری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون شرایط آب و هوایی در گرگان خوب است و مشکلی برای پرواز از فرودگاه گرگان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فرودگاه مهرآباد تحت تاثیر شرایط جوی نامساعد تهران است، افزود: در چنین شرایطی مجبور به لغو پرواز از مبدا به مقصد (گرگان – تهران) شدیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه از روز گذشته چند پرواز از فرودگاه بین المللی گرگان لغو شده است، ادامه داد: روز گذشته پرواز ۶۳۵ و ۳۳۵۹ گرگان – تهران به دلیل شرایط نامساعد جوی در تهران لغو شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پرواز ۱۲۹۴ در شب گذشته و ۶ صبح یکشنبه به شماره پرواز ۱۲۵۹ در مسیر گرگان – تهران لغو شده است.

پرواز ۶۲۹ در انتظار اعلام شرایط جوی برای پرواز است

وی همچنین از لغو پرواز تهران – گرگان به شماره پرواز ۶۲۸ خبر داد و گفت: پرواز ۶۲۹ گرگان – تهران (هشت صبح یکشنبه) در انتظار اعلام شرایط جوی برای پرواز است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تهران این پرواز انجام می شود.

وی یادآور شد: کانال تلگرامی و سایت فرودگاه بین المللی گرگان آخرین وضعیت پروازها را اعلام کرده و مسافران می ‌توانند برای اطلاع از آخرین تغییرات پروازی با شماره ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۰۱۹۹ فرودگاه بین‌المللی گرگان تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار