رییس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری چند تن اعضای یک باند بزرگ سرقت خانوادگی در استان خبر داد که ساکن کرج بوده اما سابقه سرقت در استانهای مختلف کشور را دارند.

دستگیری سه تن اعضای باند سرقت خانوادگی اهل کرج در گلستان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ محتبی مروتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که در تعقیب و گریز اعضای این باند سه نفر دستگیر، یک نفر فوت کرده و سه نفر نیز متواری شده اند که تلاش ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.
به گفته وی؛ هر هفت نفر اعضای یک خانواده هستند که سرقت های متعددی در استانهای مختلف کشور از جمله گلستان داشته اند.
وی افزود: در راستای ادامه کارعملیاتی و اطلاعاتی برای دستگیری این سارقان، روز جمعه اعضای این باند مجددا به استان وارد و به هنگام اجرای نقشه سرقت در محاصره ماموران قرار گرفتند که با دیدن مامورین اقدام به فرار به شرق گلستان کردند و استفاده از سلاح برای توقف آنان در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ مروتی اضافه کرد: اما سارقین به اخطار تیرهای هوائی توجه نکرده و مامورین مجبور به شلیک تیر به خودرو آنان شدند که تیری به یکی از سارقین اصابت و باعث جراحت وی شد.
وی ادامه داد: سارقین در ادامه در یکی از شهرهای استان به تصور فرار از چنگال قانون، همدست مجروح خود را به همراه یکی از زنان عضو باند به بیمارستان منتقل کرده و خود متواری می شوند که با حضور به موقع مامورین آگاهی، زن عضو این باند دستگیر، اما فرد مجروح به علت شدت خونریزی و با وجود تلاش پزشکان فوت کرده و در این پیوند یک پراید نیز توقیف شده است.
رییس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: در ادامه 2 عضو زن این باند که در کوی انجیراب گرگان، سوئیتی را اجاره کرده بودند، دستگیر ولی سه متهم مرد همچنان متواری هستند.
وی اظهار کرد: در بررسی ها مشخص شد که اعضای این باند سابقه سرقت و جرائم خشن، زورگیری و اخاذی را در استانهای مختلف داشته اند و به بیش از 50 فقره سرقت در گلستان و 40 فقره در سمنان اعتراف کرده اند.
به گفته وی؛ پیگیری و تحقیقات برای شناسائی مخفیگاه های احتمالی دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار