در سومین روز از گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ 'گلبانگ انقلاب' صبح شنبه با حضور مسئولان دستگاه ها، نهادها و ارگان ها، معلمان و دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی استان گلستان نواخته شد.

نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس استان

به گزارش گلستان24؛در آئین متمرکز در دبیرستان دخترانه مرحوم علی مدنی گرگان که با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان برگزار شد، این زنگ توسط مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و فریدون مدنی از خیرین گرگانی نواخته شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان طی سخنانی در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و شهدا، گفت: دانش آموزان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و اینک نیز از حافظان اصلی دستاوردهای آن دارند.
عبدالرضا چراغعلی افزود: مسئولان وظیفه داشته که شرایط را برای حضور پرشور دانش آموزان در عرصه های مختلف به منظور رشد، توسعه و آبادانی ایران فراهم کنند.
وی از دانش آموزان خواست که همواره نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار و در صحنه باشند.
در حاشیه نواختن زنگ گلبانگ انقلاب، شماری از دانش آموزان این واحد آموزشی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری پرداختند.
طبق گزارش اداره کل آموزش و پرورش گلستان، امسال در این استان 325 هزار دانش آموز مشغول فراگیری علم و دانش هستند که 75 هزار نفر از آنها در گرگان مرکز استان تحصیل می کنند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار