مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: پروژه‎های شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اعتبار بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

کسب رتبه نخست استان گلستان در کاهش پیک‌بار

به گزارش گلستان24؛علی اکبر نصیری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه‎فجر اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی است که مسئولان خدمات که به جامعه عرضه کردند را بیان کنند.

وی به پروژه‎های شرکت برق استان گلستان در ایام‌الله دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: 77 هزار و 324 متر طول شبکه فشار ضعیف، 70 هزار و 134 متر شبکه فشار متوسط در ایام دهه فجر در استان گلستان قابل بهره‎برداری است.

نصیری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در امر برق‎رسانی، اعلام کرد: 197 دستگاه ترانس منصوبه  با ظرفیت 2.3.5 kva در سطح استان گلستان داشتیم.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مسکن‌مهر کارکنان شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان‎های گرگان و گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

نصیری یادآور شد: در طی سالجاری به همت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان ارتقاء درجه شرکت توزیع نیروی برق را از "الف" به"الف+" داشتیم.

وی به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی استان گلستان توسط شرکت برق اشاره کرد و گفت: امسال نخستین نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک در شهرک صنعتی رامیان را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: کسب رتبه نخست در کاهش پیک‌بار و هم چنین مقام دوم در رتبه‎بندی شرکت‎های توزیع برق منطقه‎ای سراسر کشور  بر اساس امتیاز ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی در سال 1395 و  اجرای طرح قرائت کنتور برق با سیستم تحت اندروید برای نخستین‎بار در استان گلستان رقم خورد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار