با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان

مدیر امور آبفار شهرستان های بندرترکمن و گمیشان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر روستای قره‌کیله شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

بهره مندی روستای قره‌کیله گمیشان از نعمت آب شرب

به گزارش گلستان24؛عبدالحسین نجاتی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روستای قره‌کیله شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: پروژه افتتاحیه شهرستان گمیشان در روستای آق‌قلا شبکه داخلی انشعابات روستای قره‌کیله بود و این پروژه با هدف جلوگیری از هدررفت آب شرب سالم و همچنین به منظور جلوگیری از آلودگی میکروبی و شیمیایی آب و همچنین دسترسی آسان روستاییان به آب شرب سالم انجام گرفت.

مدیر امور آبفار شهرستان های بندرترکمن و گمیشان  با گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر ابراز کرد: طول خط انتقال آب در روستای قره‌کیله 580 متر بود که شبکه داخلی آن 7 هزار و 500 متر و 220 متر انشعاب لوله آب داشتیم که برای 990 نفر از جمعیت روستای قره‌کیله شهرستان گمیشان انجام گرفت.

نجاتی با بیان اینکه میزان اعتباری که در این پروژه هزینه شد بالغ بر 300 میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: اعتباری که در راستای افتتاح و بهره‌برداری پروژه آب‌رسانی آب شرب سالم به روستای قره‌کیله شهرستان گمیشان هزینه شد بالغ بر 300 میلیون تومان است و این روستا از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار