فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسوولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.

مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسوولان است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی لشکر 30 پیاده گرگان، سعید اثنی‌عشریه در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان به عواملی که منجر به انقلاب اسلامی شد اشاره و اظهار کرد: یکی از این عوامل نارضایتی مردم از شرایط موجود بود و اینکه مشکلات را قابل اصلاح نمی‌دانستند.

اثنی عشریه افزود: امام راحل (ره)، یک صحبت و ایدئولوژی جدید که همان شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود را مطرح کرد که برای مردم تازگی داشت.

وی به نقش رهبر در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: زمانی که ایده‌ها مطرح شد، فردی باید آن نظرات را اجرایی و مدیریت کند که این کار به بهترین شکل توسط حضرت امام انجام شد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی به رویدادهای انقلاب اشاره و بیان کرد: ۲۶ دی ماه ۵۷، شاه از کشور خارج شد و ۱۲ بهمن حضرت امام پس از ۱۴ سال تبعید به کشور بازگشت و ۱۵ بهمن دولت موقت توسط بازرگان تشکیل شد.

اثنی‌عشریه تصریح کرد: در تاریخ ۱۹ بهمن، همافران نیروی هوایی در یک اقدام جالب توجه با حضور در بیت امام با ایشان بیعت کردند.

وی ادامه داد: رژیم شاه برای ارتش سرمایه گذاری بسیاری کرده بود و ابدا انتظار نداشت ارتش چنین اقدامی انجام دهد.

به گفته وی، این اقدام همافران، اولین ضربه مهلک را به رژیم گذشته وارد آورد و سه روز پس از آن با اعلام بی‌طرفی زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شد.

اثنی‌عشریه با بیان اینکه باید پاسدار این انقلاب باشیم، گفت: مشکلات کشور نتیجه عملکرد ضعیف مسوولان است و نباید به پای انقلاب گذاشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار