فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق انباری منازل آپارتمانی در گرگان و اعتراف وی به 40 فقره سرقت خبر داد.

سارق انباری منازل در دام قانون

به گزارش گلستان24؛سردار "علی اکبر جاویدان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،گفت: در پی افزایش وقوع سرقت از انباری منازل آپارتمانی در برخی از مناطق گرگان و نارضایتی تعدادی از شهروندان، مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات مقدماتی ماموران نشان می داد متهم از سارقان حرفه ای بوده و با استفاده از شاه کلید و بدون به جا گذاشتن کوچکترین اثری،

وسایل و لوازم خانگی انباری ها را سرقت کرده و در یک فرصت مناسب از منطقه سرقت متواری می شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از یک هفته کار اطلاعاتی و پلیسی سارق حرفه ای و سابقه دار حین سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهم اعتراف کرد در ساعات ابتدایی روز و پس از شناسایی محل مناسب با استفاده از شاه کلید ابتدا درب مجتمع را باز کرده و پس از ورود اقدام به بازکردن درب انباری مجتمع و سرقت اموال می کرد.

وی افزود: متهم در ادامه عمل مجرمانه جهت عادی جلوه دادن صحنه مجددا درب انباری را قفل و از محل متواری می شد.

فرمانده انتظامی گلستان اضافه کرد: در تحقیقات تخصصی متهم به 40 فقره سرقت از انباری منازل آپارتمان ها اعتراف و علت ارتکاب جرایم را نیاز مالی و اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل 12 کیسه برنج، ظروف چینی و کریستال، جاروبرقی، پنکه و دیگر اقلام و لوازم سرقتی کشف شد، خاطر نشان کرد: در همین راستا 6 مالخر نیز دستگیر و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار