دبیر هیات جانبازان و معلولین گلستان گفت: ورزشکاران گلستانی از امیدهای کسب مدال در رقابت های تنیس روی میز جانبازان و معلولین زن کشور هستند.

امید بانوان گلستان به کسب مدال ازتنیس روی میز جانبازان ومعلولین کشور

به گزارش گلستان24؛علیرضا خراسانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این رقابت ها از صبح امروز در مشهد آغاز شد و امیدواریم 3 گلستانی اعزامی بتوانند با نمایش توانایی و برتری های فردی خود ، از سکوی توزیع مدال این رقابت ها بالا بروند. 
وی بیان کرد: فاطمه زهرا هراتی ، فاطمه صمدنژاد ، فائزه سادات حسینی با مربیگری الهام لطفی با عنوان هیات گلستان خود را برای مصاف با دیگر شرکت کنندگان استان های کشور آماده کردند و می توانند از اعتبار ورزش استان دفاع کنند. 
دبیر هیات جانبازان و معلولین گلستان افزود : مرحله رفت رقابت های باشگاهی تنیس روی میز زنان تا فردا جمعه در مشهد ادامه خواهد داشت ونمایندگان 15 استان در قالب تیم های باشگاهی در دو بخش نشسته و ایستاده به رقابت می پردازند.
خراسانی ادامه داد: ورزشکاران گلستانی در بخش ایستاده خود را برای کسب موفقیت و یک افتخار جدید برای ورزش استان آماده کرده اند. 
وی گفت: مشکی پوشان خراسان رضوی، طرقبه، بهزیست پارس تهران، هیات مرکزی، هیات البرز، هیات فارس، هیات سیستان و بلوچستان، بهزیستی مازندران، هیات خراسان شمالی، هیات همدان، هیات یزد، هیات خوزستان، شرکت ملی حفاری خوزستان، هیات آذربایجان شرقی، هیات کرمانشاه، آسایشگاه معلولین فیاض بخش مشهد و مجتمع توان یابان مشهد، دیگر تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.
به گفته وی؛ در گلستان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.
وی افزود: اگر بتوانیم زمینه مدال آوری این ورزشکاران را با تامین زیر ساخت های لازم فراهم کنیم، شاهد حضور بیشتر قهرمانان جانباز و معلول گلستانی در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار