نماینده گلستان در لیگ برتر بدمینتون زنان باشگاه های کشور پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

درخشش نماینده گلستان در لیگ برتر بدمینتون زنان

به گزارش گلستان24؛سرپرست این تیم لیگ برتری صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله پنجم این رقابت ها که از جمعه در تهران آغاز شده بود، شنبه به پایان رسید و تیم گلستان با کسب 50 امتیاز و 8 امتیاز کمتر از تیم قهرمان، دوم شد.
مریم جعفرزاده اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 5 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده گلستان، دیهیم تهران، شهرداری شاهرود و نماینده تهران حضور داشتند که در پنج مرحله به صورت دوره ای با هم مسابقه دادند. 
وی بیان کرد: تیم گلستان که پس از صعود از لیگ دسته اول، اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند با تیمی جوان و بازیکنان بومی روانه مسابقات شد که با توجه به تجربه اندک و برخی کمبودهای مالی و بودجه ای ، از کسب این مقام رضایت داریم. 
سرپرست تیم لیگ برتری بدمینتون زنان گلستان افزود: برای جذب حامی مالی (اسپانسر) و تامین هزینه های شرکت در لیگ تلاش زیادی انجام دادیم ولی در همه موارد فقط با پاسخ منفی مواجه شده و با وجود مراجعه های مکرر به صنایع و شرکت های گوناگون در رسیدن به این هدف ناکام هستیم.
وی افزود: هزینه های سال گذشته برای حضور در لیگ اول و نیز شرکت در لیگ برتر امسال را به صورت شخصی و یا کمک مسئولان دستگاه های دولتی تامین کرده و می کنیم . 
جعفرزاده ادامه داد: با وجود همه این دشواری ها در تامین بودجه ، حمایت و همراهی مسئولان استان از عوامل اصلی ثبات و ماندگاری این تیم در راه کسب یک افتخار و عنوان ارزشمند برای ورزش زنان گلستان بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار