مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خبر داد

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از افتتاح پروژه هتل ورزش و سالن ورزشی ٦ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان در سال ٩٧ خبر داد.

پروژه هتل ورزش و سالن ورزشی 6 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان در سال 97 افتتاح می شود

به گزارش گلستان24؛حسن کریمی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگاران درباره پروژه مهمانسرای ورزشکاران گرگان اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم ورزشی استان است که روند اجرای پروژه به دلیل محدودیت‌های مالی تکمیل آن به طول انجامید.
وی ادامه داد: با جمع‌بندی انجام شده و با توجه به احساس نیاز استان در خصوص این پروژه، با تزریق اعتبار لازم تا هفته دولت سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: این پروژه ٥ هزار و ٢٠٠ متر زیربنا با ظرفیت ٢٥٠ تخت است که برای تکمیل این پروژه 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

 

 

کریمی در خصوص پروژه سالن سرپوشیده  ٦ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان، گفت: دیشب از این پروژه بازدید کردم و این پروژه در روال عادی باید سال ١٣٩٨ تکمیل شود اما با تاکید استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تلاش می‌کنیم این پروژه نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی اضافه کرد: در کل کشور ٤٩ پروژه ورزشی در تعهد شرکت توسعه  اماکن ورزشی است و در تلاشیم ٤٩ پروژه را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.
گفتنی است، ١١٠ پروژه ورزشی نیمه تمام در گلستان وجود دارد که عظم استان بر تکمیل دو پروژه مهمانسرای ورزشکاران گرگان و سالن ورزشی ٦ هزارنفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار