معاون سیاسی فرمانداری ویژه گنبدکاووس خبر داد:

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد یک‌هزار و 200 نفر در آزمون دکترا شرق گلستان در گنبدکاووس شرکت خواهند کرد.

رقابت 1200 نفر در آزمون دکترا شرق گلستان در گنبد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبدکاووس، فرهاد شیبک در جلسه کمیته برگزاری آزمون دکترا با بیان اینکه آزمون دکترا شرق گلستان در گنبدکاووس در تاریخ چهار اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 200 نفر در این آزمون شرکت خواهند کرد که از این تعداد 666 نفر آقا و 534 نفر خانم هستند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مسوول، موظف هستیم شرایطی فراهم کنیم تا جوانان در کمال آرامش و امنیت بتوانند در حوزه شهرستان، در آزمون‌ها شرکت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: خوشبختانه شهرستان گنبدکاووس، سابقه برگزاری چندین آزمون را داشته و شرایط امنیتی، خدماتی و انتظامی برای برگزاری این آزمون مهیا است.

جواد ذبیحی دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در گنبدکاووس گفت: این آزمون در دو دانشگاه گنبدکاووس و موسسه عالی شرق روز جمعه چهار اسفند ماه همزمان با سراسر کشور، در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: از هفت صبح داوطلبان به حوزه‌های برگزاری آزمون مراجعه و ساعت 8:30 آزمون به طور رسمی آغاز می‌شود و تا ساعت 11 در بعضی رشته‌ها و 12 در رشته‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار