جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است که باب شهادت در ناجا همچنان باز است.

نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است

به گزارش گلستان24؛سردار محسن فتحی‌زاده ظهر امروز در دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی گلستان با عنوان یادواره لاله‌های آسمانی اظهار داشت: شهدا جاودانگان تاریخ هستند که با نثار خون خود رستگار و ماندگار شدند.

وی افزود: نیروی انتظامی تاکنون بیش از 13 هزار شهید تقدیم کرده است که باب شهادت در ناجا همچنان باز است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدا است، تصریح کرد: یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد و عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهدا است چرا که ملتی  که برای شهادت ایستاده است مشکلات در او اثری ندارد و همین شهادت‌ها پیروزی را بیمه و دشمن را رسوا می‌کند.

فتحی‌زاده اظهار کرد: شهدا با نثار خون امنیت وآرامش را برای مردم به ارمغان آوردند چرا که شهدا بهترین و پسنده‌ترین الگو برای جوانان به شمار می‌روند وجوانان با الگو گیری از شهدا می‌تواند به نقش آفرینی در اعتلای ایران اسلامی بپردازد.

وی تاکید کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و خدمتگذاران مردم و انقلاب افتخار می‌کنند در این مسیر قدم برداشته و به دل آرزوی شهادت و رسیدن به مقام و منزلت شهدا را دارند، زیرا شهادت راه و رسم مردان خداست و قدم در این راه رسیدن به لقا الله است.

رئیس پلیس استان گلستان هم در این مراسم گفت: آبروی امروز ایران اسلامی از باب ایثار و از خودگذشتگی شهداست و باید ادامه دهنده راه شهدا بود و نام و یاد آنها را زنده نگه داشت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: آبروی امروز ایران اسلامی از باب ایثار و از خودگذشتگی شهداست و باید ادامه دهنده راه شهدا بود و نام و یاد آنها را زنده نگهداشت.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از فضیلت‌های امروز در جامعه است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوعی است که دشمن از آن هراس دارد و برای مقابله با آن هزینه می‌کند.

رئیس پلیس استان گلستان ادامه داد: شهدا نیازمند یادواره شهدا نیستند بلکه ما از روح شهدا و برکت خون شهدا عزت می‌گیریم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار