رییس هیات وزنه برداری گلستان، از آغاز دور جدید (مرحله چهارم) اردوی تیم های ملی وزنه برداری کشور در رده های سنی نوجوانان و جوانان در شهرستان گرگان خبر داد.

اردوی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان به میزبانی گرگان

به گزارش گلستان24؛آرش رضایانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این اردو از روز گذشته با ورود ملی پوشان به گرگان آغاز و تا 28 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور قبل از گرگان؛ در فاصله زمانی 12 تا 30 بهمن ماه با حضور 13 وزنه بردار در علی آباد کتول از توابع گلستان اردو برگزار و رکوردگیری نیز انجام شد.
به گفته وی؛ شنبه هفته جاری رکوردگیری اردونشینان رده سنی نوجوانان با حضور رییس و دبیر فدراسیون برگزار شد و با نظر کادر فنی تیم ملی متشکل از حمید رشیدی سرمربی، بهادر مولائی و علی امینی فرد به عنوان مربی و امید رضایانی سرپرست این تیم، 10 وزنه بردار نوجوان به اردوی گرگان دعوت شدند.
وی افزود: با تصمیم شورای عالی فدراسیون وزنه برداری همچنین محمدرضا کاظمی نژاد به عنوان مدیر فنی تیم های ملی پایه در این اردو حضور دارد.
رضایانی گفت: اردوی 14 نفر از وزنه برداران ملی پوش رده سنی جوانان نیز از اوایل بهمن در مشهد برگزار و بعد از رکوردگیری 11 نفر به اردوی گرگان فراخوان شدند.
وی افزود: ملی پوشان حاضر در اردوی گرگان در هر 2 رده سنی از عصر امروز چهارشنبه تمرینات خود را برای شرکت موفق در رقابت های آسیایی 2018 ازبکستان، آغاز می کنند.
رییس هیات وزنه برداری گلستان تصریح کرد: حمید رشیدی به عنوان سرمربی و رشید شریفی به عنوان مربی در این اردو همراه جوانان وزنه بردار هستند.
وی اظهار کرد: در این اردو 'امیر تارتاری و فرشید پیرمردایان' 2 وزنه بردار گلستانی نیز به ترتیب در رده های سنی نوجوانان و جوانان حضور دارند.
رییس هیات وزنه برداری گلستان همچنین از تمرین وزنه بردارانی از کشورهای نپال، تاجیکستان، عراق و افغانستان در کنار وزنه برداران ایرانی حاضر در اردوی گرگان خبر داد و گفت: این ورزشکاران برای شرکت در سومین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر در استان خوزستان (15 تا 20 اسفند) آماده می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار