مدیرخانه صنایع دستی شهرستان گرگان از ایجاد دو بازارچه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام نوروز دو بازارچه صنایع دستی در گرگان ایجاد می‌شود.

ایجاد دو بازارچه صنایع دستی در مرکز گلستان

به گزارش گلستان24؛یاسر قندهاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در ایام نوروز دو بازارچه صنایع دستی در سطح شهرستان گرگان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در محور گردشگری ناهارخوران و یک بازارچه دیگر در محور ورودی غرب شهرستان گرگان فعال می‌شود.

 مدیرخانه صنایع دستی شهرستان گرگان ابراز کرد: تعدادی از فروشگاه‌های صنایع‌دستی در سطح شهرستان گرگان فعال هستند و تعدادی از کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در شهرستان گرگان بر اساس ظرفیتی که دارند در ایام نوروز فعال خواهند بود.

قندهاری اذعان کرد: مسوولان از صنایع دستی استان گلستان حمایت کنند و مسوولان می‌توانند برای هدیه و تجلیل در مراسمات خود از صنایع دستی استان گلستان استفاده کنند و از این طریق از صنایع دستی استان حمایت کنند.

مدیرخانه صنایع دستی شهرستان گرگان ابراز کرد: یک کارت تخفیف صنایع دستی مختص دستگاه‌های اجرایی استان گلستان آماده کردیم تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند از این کارت‌ها استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار