در پی استعفای دست‌جمعی اعضای حزب ندا گلستان صورت گرفت

در پی استعفای دست‌جمعی اعضای حزب ندا گلستان، رئیس جمنا شهرستان گرگان یادداشتی به دفتر خبرگزاری فارس استان گلستان ارسال کرد.

واکنش رئیس «جمنا» گرگان به استعفای دست‌جمعی اعضای «حزب ندا» گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پی استعفای رئیس و اعضای حزب ندای ایرانیان شعبه استان گلستان به صورت دسته‌جمعی در اعتراض به رویکرد غیراصولی، غیردموکراتیک و بدور از علت ایجابی شکل‌گیری احزاب و در تباین با مرامنامه حزب متبوع، عباسعلی زاهدی‌تمسکنی رئیس جمنا شهرستان گرگان یادداشتی به دفتر این خبرگزاری ارسال کرده که توجه شما را به آن جلب می‌‌کنیم.

در این یادداشت آمده است.


امروز شنبه 12 اسفندماه از طریق یکی از خبرگزاری‌های معتبر ( خبرگزاری فارس) متوجه شدم که اعضای موثر و شورای استانی و شهرستانی  حزب ندای ایرانیان شعبه استان گلستان به دلیل غیردموکراتیک بودن و زدو بندهای سیاسی این حزب در مرکز از ادامه کار منصرف شده و استعفا دادند.

ضمن خداقوت به این بزرگواران به خاطر فعالیت در تشکیلات سیاسی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی، اقدام بجا و شایسته این عزیزان به دو دلیل شایسته تقدیر و تشکر است:

اول: عدم پذیرش فشارهای کذایی و افراد تحمیلی از مرکز به استان.
 
دوم: شجاعت به خرج دادن به خاطر دفاع از حق مسلم و دموکراتیک استان‌ها و شهرستان‌ها.

متاسفانه اکثر سران احزاب و جریانات سیاسی در تهران از شهرستانی‌ها به عنوان دنباله‌رو سیاسی و به عنوان سیاهی لشکر استفاده می‌کنند و درصدد تحمیل نقطه نظرات و سیاست‌های خود هستند.

*روسای احزاب مرکزی به اصول تحزب و کار سیاسی  پایبند باشند

البته اگر سیاست‌های ابلاغی آنان با اساسنامه و قوانین اولیه حزب همخوانی داشته باشد و هم راستا باشد اشکالی ندارد ولی اگر خودساخته و دیکتاتورمآبانه باشد قابل پذیرش نیست.

فلذا این اقدام شایسته و به جای عزیزان در «حزب ندای ایرانیان شعبه گلستان» را ارج نهاده و به فال نیک می‌گیریم و از این طریق به همه احزاب سیاسی وجناح های مختلف سیاسی توجه می‌دهیم که با پررنگ کردن این اقدام خوب حزب ندای ایرانیان، احزاب مرکزی‌تان در پایتخت را به قانون‌گرایی، اهتمام به نقطه نظرات واقدامات شهرستان‌ها معطوف کرده و به روسای احزاب مرکزی در مرکز کشور هشدار می‌دهیم در کار اعضا استانی و شهرستانی فراتر وخارج از اساسنامه اولیه و به دور از تشریک مساعی با استان‌ها، دخالت نکرده و به اصول تحزب و کار سیاسی  پایبند باشند.

عباسعلی زاهدی - رئیس جمنا شهرستان گرگان

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار