فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر خبر داد و گفت: این یادواره 16 اسفندماه جاری برگزار می‎‎شود.

برگزرای یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر در گرگان

به گزارش گلستان24؛سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر 16 اسفندماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه 39 شهید گمنام در گرگان داریم، تصریح کرد: سخنران محوری یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر گرگان میرزامحمدی از روحانیون برجسته است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از راهیان نور  به عنوان فرصتی مغتنم یاد کرد و افزود: راهیان نور دعوتنامه‎ای از طرف شهیدان است، برخی می‎گویند همت است و برخی آن را قسمت می‎پندارند به راستی کسانی که راهی این سفر می‎‎شوند افرادی دعوت شده هستند.

مهاجر بیان کرد: راهیان نور سفری است که معنای زندگی را بفهمیم چگونه زیستن را یاد بگیریم و طعم زیبای عاشقی را بچشیم و ادامه حیات بدهیم.

وی با بیان اینکه 20 اسفند روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است، گفت: در این روز آیین تجلیل از خادم‎الشهدای راهیان نور را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از اعزام یک‎هزار و 500 نفر به راهیان نور در سال جاری خبر داد و افزود: خانواده‌هایی که می‎خواهند به راهیان نور بروند از 27 اسفندماه جاری لغایت 10 فروردین 1397 می‌توانند برگه اعزام به راهیان نور را از سپاه گرگان برای استفاده از خدمات اسکان دریافت کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار