رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح اعاده اموال نامشروع نشانه روح انقلابی و نویدبخش پویایی انقلاب در راستای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم است.

طرح اعاده اموال نامشروع در راستای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم است

 به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره بررسی طرح اعاده اموال نامشروع در مجلس اظهار داشت: بازگرداندن و اعاده اموال نامشروع به بیت‌المال یک اصل مهم به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: مدیران نظام باید از آن مادر پیری که فرزند خلافکار و منافق خود را در دهه 60 با خواسته خود به دستگاه اطلاعاتی معرفی کرد، درس بگیرند و مسئولان باید بدانند که اگر فرزندانشان برابر قانون مرتکب خیانت شد حاضر هستند در نخستین اقدام فرزند خود را به دستگاه قضائی معرفی کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: طرح اعاده اموال نامشروع نشانه روح انقلابی و نوید بخش پویایی انقلاب در راستای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم است.

احمدی تاکید کرد: باید از این طرح حمایت کنیم و این طرح نشان از آن دارد که در جبهه صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی سردارانی وجود دارد که اجازه تهدید به متجاوزان را نمی‎دهند و نمایندگان مردم به نیابت از مردم در صف مقدم مبارزه قرار دارند و از مطالبات جدی مردم این است که عدالت اجرا شود و فساد و تبعیض از بین برود.

 وی گفت: مدیران در هر سطحی که هستند از افرادی در مدیریت‌های تحت‎الامر خود استفاده کنند که دارای حسن اشتهار، سوابق خاندانی روشن، اهل دین و دیانت و انقلابی باشند تا برای نظام هزینه‌تراشی نکنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: کارگزاران  نظام جمهوری اسلامی باید در تراز افرادی انتخاب شوند که برای حفظ انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند و در این صورت است که اموال نامشروع مفهوم پیدا نمی‌کند.

احمدی با بیان اینکه افرادی که به رانت، زد و بند و خلاف روی آوردند قیامت و خداوند را قبول نداشته، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز باید نسبت به انتخاب افراد که با انتخابات مسئولیت‎هایی را به آنها می‎سپارند توجه داشته باشند و انتخاب برخی از مسئولان اثرگذار در سطوح عالی کشور حق مردم است.

وی افزود: مردم باید در هر کانون، حزب و دسته‌بندی سیاسی که هستند به فردی رای دهند که پاکدست بوده و اشتهار به فساد مالی نداشته باشد و مردم باید دقت و وسواس بیشتری در انتخاب افراد داشته باشند تا افرادی را از روی علاقه‎های حزبی و سیاسی قبیله‎ای و قومی برنگزینند که به اموال بیت المال رحم نکنند و با اموال نامشروع و پول‎های بادآورده به انقلاب اسلامی و مردم ضربه نزنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مردم در انتخابات دقت بیشتری داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که دغدغه نسبت به مسائل نظام داشته باشد و نمایندگان، مدیران و کارمندان باتقوا را برگزینند.

احمدی گفت: در دو دهه نخست انقلاب اسلامی شاهد بودیم که دست‌درازی مسئولان به بیت‌المال نمی‌کردند اما دستبرد به حقوق عمومی و بیت‌المال از زمانی آغاز شد که مسیر گزینش افراد برای مسئولیت‌ها تغییر کرد و نگرش‎ها به مسئولیت‌های مادی و دنیوی افزایش یافت و آخرت‌گرایی و انجام تکلیف کمرنگ شد.

وی تاکید کرد: جامعه ما باید به سمتی برود که مانند دهه شصت که منافقین و خانواده آنان از این که متهم به نفاق بودند دیگر در جامعه سر بالا نمی‌کردند و در پست‎های مدیریتی و سازمانی به‎کار گرفته نمی‎شدند و امروز نیز مردم با متهمان و مجرمان اقتصادی باید این‌گونه برخورد کنند و جامعه نسبت به این موضوع حساس شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار