رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری مظنون قتل کارمند یکی از بانک‌های استان خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است تا جزئیات موضوع به صورت کامل مشخص شود.

دستگیری مظنون قتل کارمند یکی از بانک‌های گلستان

به گزارش گلستان24؛مجتبی مروتی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره قتل کارمند یکی از بانک‌های گلستان که جسد وی در محور توسکستان کشف شد، اظهار کرد: این پرونده یکی از پرونده‌های پیچیده با ظرافت بالا است.

وی ادامه داد: در روند تحقیقات چندین مظنون دستگیر شدند اما در نهایت فردی که بر اساس مستندات و ادله موجود، احتمال آنکه وقوع قتل توسط وی انجام شده باشد زیاد است، دستگیر شده و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا حقیقت مشخص شود و به محض مشخص شدن جزئیات پرونده، موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان به کشف 96 درصد قتل‌های واقع شده در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مهارت و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی بالا است و به لطف خداوند و مشارکت شهروندان، پرونده‌های وقوع قتل در کمترین زمان ممکن کشف می‌شود.

مروتی گفت: در سال جاری تنها دو پرونده قتل کشف نشده که امیدواریم طی روزهای آینده منجر به کشف شود.

مجتبی مروتی در خصوص پرونده مروبط به «ح.د» کسبه یکی از واحدهای صنفی در خیابان شهدا گرگان که گفته می‌شد وی کلاهبرداری کرده و با سو استفاده از اعتماد شهروندان، همراه مبلغ قابل توجه دریافتی از مردم، از کشور خارج شده است، گفت: این متهم دستگیر شده و پرونده وی در حال رسیدگی است.

وی تاکید کرد: بر اساس بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده، جرم وی کلاهبرداری نبوده و متاسفانه جرم مالی دیگری بوده که در جامعه اسلامی مورد پسندیده نیست و من نمی‌توانم نام آن جرم را بیان کنم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار