سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: زلزله ای 4.6 ریشتری ساعت 6.23 دقیقه صبح یکشنبه در شرق استان خوشبختانه خسارت مالی و آسیب جانی نداشته است.

زلزله ای 4.6 ریشتری صبح یکشنبه گلستان خسارتی نداشت

به گزارش گلستان24؛سید خالق سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تیم های عملیاتی مدیریت بحران همواره آماده انجام ماموریت های امداد و نجات هستند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه که در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست؛ در عرض جغرافیایی 36.829 درجه شمالی و طول جغرافیایی 55.250 درجه شرقی ثبت شده است.
مرکز این زلزله کلاته خیج استان گلستان و در فاصله 23 کیلومتری شهر رامیان و 28 کیلومتری نوده خاندوز ازتوابع شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان بود.
گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت روی گسل های فعال قرار دارد، اما هنوز پهنه بندی زلزله آن انجام نشده که این مشکل آسیب پذیری استان را افزایش داده است.
سجادی همچنین به بارش برف و باران شنبه شب در جاده کوهستانی خوش ییلاق در شرق استان اشاره کرد و گفت: در پی این بارش ها و لغزنده بودن جاده ها تردد خودروها دچار مشکل شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی مدیریت بحران، هلال احمر و پلیس راه استان، این مساله برطرف شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار