رئیس پلیس‌راه گلستان خبر داد

رئیس پلیس‌راه گلستان از مرگ سه مسافر در طرح نوروزی در جاده‌های این استان خبر داد.

مرگ 3 مسافر در جاده‌های گلستان از آغاز طرح نوروزی

به گزارش گلستان24؛علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: طرح نوروزی در جاده‌های استان از 24 اسفندماه آغاز شده است که از زمان آغاز طرح نوروزی در جاده‌های استان تا امروز سه نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از سوانح رانندگی منجر به فورت روز گذشته در محور گرگان به کردکوی رخ داد که ظهر روز گذشته سواری پراید به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و عدم رعایت حق تقدم باعث وقوع سانحه رانندگی برای سواری تیبا، تیانا و تویوتا شد و این خودروها به خودروی پراید برخورد کردند.

رئیس پلیس‌راه گلستان با اشاره به اینکه در این سانحه رانندگی راننده پراید جان خود را از دست داد، گفت: متاسفانه شتاب و عجله در رانندگی باعث بروز بسیاری از تخلفات و وقوع سوانح رانندگی می‌شود.

عبدی بیان کرد: در ایام نوروز با توجه به حجم بالای سفر، تاکید شدید ما بر این است که رانندگان در هنگام رانندگی با صبر و حوصله رانندگی کنندتا مرتکب سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیج، عدم رعایت حق تقدم، تغییر ناگهانی مسیر و تخلفات حادثه‌ساز دیگر نشوند.

وی تاکید کرد: خط قرمز پلیس در ایام نوروز، تخلفات حادثه‌ساز است و بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، خودروی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند به مدت 15 روز توقیف خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار