دبیر هیات فوتبال گلستان گفت: لیلی نجاتی فوتبالیست گلستانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی دختران زیر 16 سال دعوت شد.

فوتبالیست گلستانی به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد

 به گزارش گلستان24؛مرتضی شکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از پنجم فروردین در کمپ تیم های ملی فوتبال در تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا هشتم فروردین تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
وی بیان کرد: لیلی نجاتی تنها گلستانی دعوت شده به این اردو است که در کنار دیگر دعوت شدگان به اردو برای قرار گرفتن در فهرست نهایی ملی پوشان حاضر در تورنمنت بین المللی هنگ کنگ تلاش می کند. 
دبیر هیات فوتبال گلستان افزود: یاسمن طایفه، هستی سیلابی، آناهیتا ابوالحسنی، حنانه امین، مریم عباسی ،نگین زندی، رقیه جلال نسب، فاطمه صفا راستگو، سیدزهرا معصومی، مونا ثریابین ،حدیث صالحی، زینب اسماعیلی، هانیه تنکابنی، آرزو حضرتی ،هلیا پیلتن، سارا دیدار، مهدیه محمدزاده، فاطمه سرورزاده و شرمین افخمی دیگر فوتبالیست های دعوت شده به این اردو هستند. 
شکی ادامه داد: ملی پوشان، هشتم فروردین ماه تهران را به مقصد هنگ کنگ ترک می کنند تا در تورنمنت دوستانه، به مصاف تیم های مالزی، بنگلادش و هنگ کنگ بروند. 
وی گفت: تیم ملی دختران زیر 16 سال خود را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی آسیا که شهریور ماه گزار می شود، آماده می کند. 
دبیر هیات فوتبال گلستان برگزاری طرح استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران مستعد از سوی مربیان را یکی از دلایل حضور مداوم دختران گلستانی در اردوی تیم های ملی رده های مختلف سنی دانست. 
شکی بیان کرد: استمرار برگزاری طرح های استعدادیابی یکی از برنامه های بلند مدت هیات فوتبال گلستان برای شناسایی نفرات جدید و افزایش تعداد ملی پوشان استان در آینده است. 
وی؛ برگزاری مسابقات رده‌های پایه فوتبال و فوتسال دختران در استان و استعدادیابی مستمر را از برنامه‌های هیات فوتبال گلستان دانست. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار