آیا سید جلال می آید ؟

بنظر می رسد حجت الاسلام سید جلال هاشمی خود را برای رقابتهای انتخاباتی آینده مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان و آق قلا آماده می کند .

زمزمه های حضور روحانی جوان گرگانی در انتخابات مجلس

به گزارش گلستان24؛چند وقتی است که حجت الاسلام سید جلال هاشمی دست به قلم شده و برای یکی از مطبوعات استانی یعنی "آفتاب گلستان" مطلب می نیوسد .

با انیدشه های این روحانی جوان غریبه نیستیم و دو سه سال پیش در اداره ارشاد استان ایشان پیش نماز بود و بین الصلاتین از سخنانش می شد فهمید که مشی روشنفکری را مانند سروش و ... در پیش گرفته است .

البته با توجه به انتخاب هفته نامه استانی آفتاب گلستان برای درج مطالبش که همواره تیتر و عکس اصلی آن متعلق به آیت الله یوسف صانعی می باشد نیز می توان به این فهم رسید .

اما نکته جالب اینست که این روحانی جوان هر هفته مطلبی را در این نشریه به طبع رسانده و اصرار دارد که عکس وی هم در نیم صفحه اصلی و اول منتشر شود و به اذعان مدیر مسئول این نشریه مبلغی هم می پردازد .

برخی از اطرافیان گفته اند که احتمالا او قصد دارد برای انتخابات آتی مجلس کاندیدا شود و گفته اند چه اشکال دارد با توجه به ضعف نمایندگان فعلی از وجود چنین شخصیتهای جوان و توانمندی استفاده شود .

گفتنی است سید جلال هاشمی در انتخابات خبرگان گذشته به عنوان نماینده از طرف حجت الاسلام مهاجر مازندرانی جهت قرعه کشی برنامه های تبلیغاتی در صدا و سیما بود .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار