جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای استان گفت: تلفات تصادفات جاده‌های استان گلستان در موج نخست سفرها ۱۷ درصد کاهش یافته است.

کاهش 17 درصدی تلفات تصادفات جاده‌های استان گلستان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ مسعود فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره آخرین وضعیت ترافیکی در استان اظهار داشت: جاده‌های گلستان هم‌زمان با کاهش تلفات تصادفات در موج نخست سفرهای نوروزی از ترافیک نیمه سنگین و روان برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در موج نخست سفرهای نوروزی مشکل خاصی از نظر ترافیک نداریم، افزود: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای استان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در این مدت تاکنون شاهد کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی، کاهش 9 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 37 درصدی تصادفات خسارتی در جاده‌های استان گلستان هستیم.

سرهنگ فروزان به رانندگان توصیه کرد: رعایت حق تقدم، سرعت مطمئنه و جلوگیری از رفتارهای پرخطر را در سفر خود رعایت کنند تا سفر خوبی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس سرعت زیاد و رفتارهای پر خطر است و از ادامه سفر رانندگان پرخطر با توقف خودرو آنها در پارکینگ جلوگیری می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از برپایی 12 پایگاه پلیس راه، ویژه ایام نوروز در گلستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس 320 نفر در قالب 88 تیم و 12 پایگاه پلیس راه برای خدمات‌رسانی به مسافران به‌کارگیری شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار