استاندار گلستان روز جمهوری اسلامی را آغازی در مسیر رهایی ایران از ظلم و جور ستمشاهی و سازندگی کشور با بهره گیری از توان داخلی دانست.

پیام سید مناف هاشمی به مناسبت روز ۱۲ فروردین

به گزارش گلستان24؛استاندار گلستان در پیامی ضمن تبریک روز ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی ایران» گفت: جمهوری اسلامی ایران حاصل بیداری و حضور بی بدیل مردم و رهبری عالمانه امام خمینی (ره) در جهت استقرار حکومت اسلامی در ایران بود.
متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است.

بسمه تعالی
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) با درایت روحانیت معظم و در رأس آن امام خمینی (ره) برنامه ریزی و با همت جمعی مردم شریف ایران اجرایی شد، نمونه‌ای کم نظیر در دنیا محسوب می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از انقلاب توانسته است به عنوان نماد و سمبلی از مقاومت، مقابله با ظلم و ستم و تلاش برای آبادانی با بهره گیری از نیرو‌ها و توان داخلی در جهان تبدیل شود.

امروزه چشم امید بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به جمهوری اسلامی ایران و اندیشه مدبرانه مقام معظم رهبریاست و استراتژی‌های اتخاذ شده در کشورمان برای آنان به منزله نقشه راه محسوب می‌شود.

اینجانب روز ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی ایران» که آغازی در مسیر رهایی ایران از ظلم و جور ستمشاهی و سازندگی کشور است را به تمامی مردم شریف استان تبریک می‌گویم و امیدوارم که در سال «حمایت از کالای ایرانی» بتوانیم آتیه‌ای روشن همراه با افزایش اشتغال و رونق تولید در گلستان را با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی رقم بزنیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار