مدیرعامل جمعیت هلال احمر ‌گلستان با اشاره به اجرای حدود ۷۲۶ عملیات امدادی در تعطیلات نوروز‌‌ گفت: ۶۸ پست و کمپ جاده‌ای، ساحلی و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مدت ۲۰ روز به مردم و مسافران خدمات ارائه دادند.

اجرای ۷۲۶ عملیات امدادی در تعطیلات نوروز در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ حسین احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان اظهار داشت: از 25 اسفند تا 15 فروردین، 68 پست جمعیت هلال احمر در استان گلستان فعال و به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات دادند و در این مدت بیش از 34 هزار نفر ساعت اعضای این جمعیت فعالیت انجام دادند.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز امسال به صورت میانگین روزی 192 نفر از اعضای این جمعیت در کمپ‌های این سازمان حضور پیدا کردند و به مردم خدمات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: تعداد عملیات‌ها انجام شده اعضای این جمعیت در مدت 20 روز حدود 726 عملیات بود و در این مدت بیش از 13 هزار نفر به کمپ‌های این جمعیت برای تست فشار خون و قند مراجعه کردند.

وی افزود: تعداد 389 هزار نفر در این مدت با مراجعه به کمپ‌های این جمعیت از راهنمایی‌های اعضاء استفاده کردند و 366 هزار بروشور هم بین مسافران توزیع شد.

احمدی بااشاره به برپایی خیمه‌های نماز اظهار داشت: بیش از 3 هزار نفر از این مکان‌های برای اقامه نماز استفاده کردند و حدود 200 نفر هم اسکان اضطراری در این مدت داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها در کنار فعالیت‌های جداگانه جمعیت، عملیات‌های با  مشارکت دیگر دستگاه‌ها بود و زیر نظر مدیریت بحران استان گلستان انجام شد.

وی تصریح کرد: کارها با مدیریت روان انجام شد و هماهنگی خوبی با وجود رشد ترافیک و افزایش سفرها انجام شد و خوشبختانه با وجود افزایش ترددها شاهد کاهش حوادث ترافیکی در استان گلستان بودیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار