با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان محل حفر دو حلقه چاه آب برای حل مشکل روستای شیرعلی‌آباد مشخص شد و مسوولان آب و فاضلاب روستایی گلستان به دنبال حل مشکل اهالی این روستا هستند.

مسوولان آب و فاضلاب روستایی گلستان به دنبال حل مشکل اهالی روستای شیرعلی‌آباد

به گزارش گلستان24؛ اواخر اسفندماه سال گذشته به دنبال پیگیری پیام‌های مردمی ارسال شده به خبرگزاری فارس در خصوص مشکل آب شرب در روستای شیرعلی آباد گرگان، گزارش میدانی توسط خبرنگار خبرگزاری فارس گلستان تهیه شد.

با توجه به اهمیت موضوع، گزارش به اطلاع استاندار گلستان رسانده که وی پس از مشاهده گزارش پس از 24 ساعت برای بازدید به این روستا رفت که در این بازدید مدیران مرتبط، فرماندار گرگان، بخشدار و دیگر مسوولان را احضار کرد.

پس از بازدید، استاندار گلستان به مجموعه آب و فاصلاب استان دستور داد تا ظرف یک هفته بهترین راهکار برای حل مشکل آب شرب این روستا تهیه و اجرایی شود.

علی نظری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در آخرین پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: در همان بازه زمانی مشخص شده دو نقطه برای حفر چاه به آب و فاضلاب روستایی معرفی شد.

وی ادامه داد: همکاران ما در آب و فاضلاب روستایی به دنبال اقدامات لازم برای تحویل گرفتن زمین برای حفر چاه هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در پاسخ به این سوال که امکان حفر چاه برای حل مشکل آب شرب این روستا وجود دارد، گفت: این امکان وجود دارد و ما دو نقطه را مشخص کردیم و قرار شد زمین‌هایی که دارای مالک است در اختیار همکاران ما در آب و فاضلاب شهری قرار گیرد تا اقدامات بعد از آن اجرایی شود.

گفتنی است، در این روستا بیش از 150 خانوار در حال زندگی هستند که به گفته ساکنان و براساس مشاهدات و مستندات خبرنگار خبرگزاری فارس، اهالی این روستا به وسیله تانکر کوچک نصب شده در روستا و آب غیربهداشتی برای مصرف شرب و غیرشرب استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است،فارس در استان گلستان ضمن تقدیر از جدیت استاندار گلستان در خصوص حل مشکل شهروندان این روستا و توجه به انعکاس نقدهای منصفانه و واقع‌گرایانه و مشکلات موجود که توسط رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار منتشر می‌شود، با جدیت و تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار