ارشد نظامی آجا در استان گلستان:

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، بیش از ۵۰ برنامه ارزشی و بسیار خوب در استان برگزار می شود.

برگزاری بیش از 50 برنامه در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش گلستان24؛امیر سرتیپ 2 مهدی معمارباشی، ارشد نظامی آجا در استان گلستان، امروز (20 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، بیش از 50 برنامه ارزشی و بسیار خوب در استان برگزار می شود.

 

وی افزود: این برنامه ها از فردا (21 فروردین) همزمان با نوزدهمین سالگرد شهادت صیاد شیرازی در مسجد امام محمدباقر (علیه السلام) آغاز می شود.

 

معمارباشی تصریح کرد: جلسه هم اندیشی فرماندهان و حضور و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با علمای ارزشمند استان گلستان و نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان، شرکت تمامی کارکنان در میعادگاه نمازجمعه شهرهای استان گلستان و سخنرانی فرماندهان در بین الصلاتین مصلاهای نمازجمعه، شرکت فرماندهان و سخنرانی آنها در مدارس از جمله برنامه های سالروز ارتش در استان است.

 

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و پیشکسوتان در استان، برگزاری مراسم انس با قرآن کریم و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح و ارتش، همایش پیاده روی، برنامه های ورزشی و متنوع و برگزاری یادواره شهدای ارتش از دیگر برنامه های روز ارتش است.

 

 ارشد نظامی آجا در استان گلستان نقطه عطف همه برنامه ها را اجرای مراسم پرشکوه رژه نیروهای مسلح و ارتشیان استان گلستان در روز چهارشنبه (29 فروردین) بیان کرد و گفت: این مراسم در شهرهای گرگان، آزادشهر و گرگان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح شهرستان گرگان ساعت 8.30 صبح با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در میدان بسیج برگزار می شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار