مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان گفت: هشتمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛رضا قوانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان اظهار داشت: با موفقیت استان گلستان در برگزاری 7 دوره مسابقات سراسری کتابخوانی رضوی، مرحله هشتم آن نیز در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این مسابقات در 3 سطح کودکان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این رده‌های سنی در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان تصریح کرد: کتاب‌های دوره هشتم هم آماده شده و در سطح کتابخانه‌های استان گلستان توزیع شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های استان آنها را تهیه کنند.

قوانلو خاطرنشان کرد: همچنین علاوه کتاب، فایل پی‌دی‌اف‌های این کتاب‌ها هم تهیه شده و در سایت بارگذاری شده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های  www.iranpl.ir یا golestanpl.ir فایل‌های این کتاب‌ها را دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان با اشاره به علاقه‌مندی مردم  به کتابخوانی و شرکت در این جشنواره گفت: پارسال استقبال خوبی از سوی خانواده‌های استان گلستان برای شرکت در این جشنواره شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان همچنین درباره فعالیت‌های این نهاد هم تصریح کرد: با تعامل شرکت مخابرات نشست تخصصی ارتباطات را برگزار می‌کنیم.

قوانلو اظهار کرد: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره ائمه اطهار)ع) به ویژه امام رضا(ع) و گسترش فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار