دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان خبرداد؛

دبیرستاد اسکان نووروزی فرهنگیان گلستان گفت: با پذیرش بیش از 158 هزار مسافر در نوروز97 رشد ۲۷ درصدی اسکان فرهنگیان در گلستان را شاهد بودیم.

رشد ۲۷ درصدی اسکان فرهنگیان در گلستان

به گزارش گلستان24؛"محمدعلی نوروزی" امروز در گفتگو با خبرنگارکلاس بیست؛ اظهارکرد: تعداد 158هزار و376 نفر روز و تعداد20هزار و288 خانوار تعطیلات نوروزی خود را در گلستان سپری  و از خدمات رفاهی آموزش و پرورش گلستان استفاده کردند .

وی افزود: در مقایسه با پذیرش 124هزار و179 نفر روز  و تعداد16 هزار و 426 خانوار در سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را شاهد هستیم.

دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان ضمن قدردانی و تشکراز عوامل اسکان شهرستانهاو خدمتگزاران و سرایدارن عزیز فرهنگی  تصریح کرد: در مجموع مسافرانی که به گلستان سفر کردند از خدمات اسکان فرهنگیان گلستان رضایت داشتند بطوریکه حتی یک مورد شکایت ثبت نشده است.

 وی بیان کرد: هم اکنون و در طول سال مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان در شهر گرگان ، گنبد کاووس و بندر گز (خانه معلم ) ودر اردوگاه ها و مدارس ییلاقی پذیرش برای اسکان ادامه دارد و همکاران ما آماده خدمات دهی برای فرهنگیان عزیر و خانواده محترم آنها هستند.  .

نوروزی یادآورشد: برای اسکان نوروزی 97، تعداد 181 مدرسه در قالب یک هزار و 551  کلاس ویژه، گروه الف و ب مجهز به امکانات رفاهی شده و در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است.

دبیرستاد اسکان نوروزی فرهنگیان گلستان در خاتمه گفت: بیشترین آمار پذیرش تاکنون، به ترتیب به شهرستان های گرگان، علی آباد کتول و گالیکش اختصاص یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار