مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از اجرایی شدن سهم 30 درصدی بانوان در احراز پُست‌ها‌ و مسوولیت‌های استانی توسط مسوولان استان گلستان خبر داد.

سهم 30 درصدی بانوان در احراز پُست‌ و مسوولیت‌های استانی در دستور کار است

به گزارش گلستان24؛کلثوم غفاری توران پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در سال ۱۴۹۷ که در ساختمان شماره 2 استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سهم 30 درصدی بانوان در احراز پُست‌‌ها و مسوولیت‌های استانی در دستور کار مسوولان استان گلستان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی از کالاهای ایرانی حمایت کنند، تصریح کرد: زنان نقش بسیار موثری در راستای حمایت از کالاهای ایرانی دارند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ابراز کرد: انتظار داریم وعده رئیس‌جمهور در راستای احراز 30 درصدی زنان در پُست و مسوولیت‌های استانی در گلستان محقق شود و این جریان با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

غفاری در خصوص اعطای تسهیلات جهت توسعه و اشتغال پایدار روستایی اذعان کرد: انتظار داریم اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان فعالیت‌هایی که در راستای اشتغال و توسعه پایدار در سطح استان گلستان انجام می‌دهد به ما اطلاع‌رسانی کند و مصوبات را ارسال کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از کالاهای ایرانی حمایت شود، خاطرنشان کرد: شعار سال (حمایت از کالای ایرانی است) و معتقدیم که باید از کالاهای ایرانی حمایت شود و همواره در نمایشگاه‌هایی که در سطح استان گلستان برگزار کردیم کتیبه‌هایی مبنی بر حمایت از کالاهای ایرانی نصب شده بود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی بویژه تولیدات داخلی که توسط زنان انجام می‌شود حمایت می‌کنیم و هدف ما ایجاد اشتغال برای شهروندان است اگر بتوانیم معیشت مردم را از طریق ایجاد اشتغال تامین کنیم آسیب‌های اجتماعی را تا حدود زیادی در جامعه کاهش خواهیم داد.

غفاری با اشاره به فعالیت‌هایی که در سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: برگزاری کارگاه کارآفرینی در طول ایام دهه فجر ویژه نمایشگاه تولیدات خانگی و همچنین کارگاه تاب‌آوری زندانیان در گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه فنس‌کشی پارک بانوان در گرگان ایجاد شود، افزود: مصوبه فنس‌کشی کامل پارک بانوان را داشتیم و تجهیزات ایمن کامل برای پارک بانوان ایجاد خواهد شد که در این راستا شهرداری گرگان اقدامات لازم را در سال جاری انجام خواهد داد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار