همزمان با سالروز شهادت باب‎الحوائج امام موسی کاظم (ع) انجام شد

معراج‎الشهدای گرگان مملو از مردم شهیدپرور و قدرشناسی است که برای تشییع پیکر پاک هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان به خیابان آمدند، این مردم همیشه در صحنه قبل از زمان تعیین شده در تشییع پیکر پاک این شهید حاضر شدند.

استقبال بی نظیر مردم از تشییع شهید مدافع حرم + تصاویر

به گزارش گلستان24؛ پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید مدافع حرم «حجت‎الله نوچمنی» امروز با حضور خانواده‎های معزز شهدا و مردم قدرشناس و شهیدپرور دارالمومنین گرگان تشییع شد، آئین تشییع پیکر پاک این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) از محل معراج‎الشهدای سپاه گرگان انجام شد.

دارالمومنین گرگان در بهار طبیعت به عطر گلی دیگر از شیرمردان شهید معطر شده است، شهیدی که در عنفوان جوانی و در سن 38 سالگی برای شهادت لحظه‎شماری می‎کرد و در راه دین، اسلام و ولایت خون داد و آسمانی شد.

شهید حجت‎الله نوچمنی در پاسداری از ارزش‎های دینی نه در شعار بلکه در عمل نشان داد که برای امنیت و آرامش، دفاع از دین و ولایت نباید مرز شناخت و در خارج از مرزها به جنگ با دشمنان رفت تا امروز ما در آسایش زندگی کنیم.

شهید نوچمنی از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای دفاع از حرم اهل‎بیت (ع) و مبارزه با تروریست‎های تکفیری به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و روز دوشنبه به همراه چند تن دیگر از رزمندگان رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی در حمص سوریه به شهادت رسیدند.

شهید مدافع حرم «حجت‌الله نوچمنی» متولد شهریور سال 1357 و اهل روستای نوچمن از توابع غرب استان گلستان و از مدافعان حرم در سوریه بود، این شهید یک فرزند دختر ۴۵ روزه و یک پسر ۶ ساله دارد.

استان گلستان پیش از این 16 مدال پر افتخار شهید مدافع حرم برگردن آویخته بود، شهیدان غلامعلی تولی، سید احسان حاجی‌حتملو، قاسم غریب، قاسم تیموری، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، صفرپور جاجرمی، افشین ذورقی، صادق شیبک، حاج قربان نجفی، جواد سنجه ونلی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا شیبانی، احمد غلامی، مصطفی خوش‌محمدی و اینک حجت‌الله نوچمنی به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شدند.

 بی نظیر مردم از تشییع شهید مدافع حرم 1

 بی نظیر مردم از تشییع شهید مدافع حرم 2

 بی نظیر مردم از تشییع شهید مدافع حرم 3

 بی نظیر مردم از تشییع شهید مدافع حرم 4

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار