سرمربی تیم ملی جوانان سه گانه:

سرمربی تیم ملی جوانان سه گانه از آمادگی بازیکنان برای کسب نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: 12 اردیبهشت به هنگ کنگ اعزام می‌شویم.

12 اردیبهشت به هنگ کنگ اعزام می‌شویم

به گزارش گلستان24؛احسان امینیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص اردوی تیم ملی جوانان سه گانه که در گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: این پنجمین اردوی تیم ملی جوانان رشته سه گانه است که در استان گلستان و در شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هنگ کنگ آماده می‌شویم که 12 اردیبهشت ماه امسال به این کشور اعزام خواهیم شد که 16 اردیبهشت این مسابقات آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جوانان سه گانه در خصوص میزان آمادگی اعضای تیم ملی جوانان، خاطرنشان کرد: خدا را شکر در چهار مرحله اردوی گذشته رکوردگیری‌های مختلفی را اجرا کردیم و در حال حاضر بهترین‌های ایران در این رده سنی را جذب تیم ملی کرده‌ایم.

امینیان گفت: در حاضر علی رضوانی، سیدجواد حسینی، مسیح عالی‌پور و آریان قلعه‌نوعی در اردوی تیم ملی حاضر هستند و انشاالله به مسابقات اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

وی تاکید کرد: براساس تصمیم‌گیری که با فدراسیون انجام شده، مقرر شد که همین چهار نفر برای این مسابقات اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان سه‌گانه تصریح کرد: رشته سه‌گانه با وجود اینکه رشته مهیج و المپیکی است اما سختی‌های خودش را هم دارد که متشکل از دوچرخه‌سواری، دو و میدانی و شنا است.

امینیان تاکید کرد: یک ورزشکار برای رسیدن به عرصه قهرمانی باید در روز دو جلسه تمرین منظم داشته باشد و مهمترین تمرینات شنا و دو است که برای ورزشکار در این رشته سرنوشت‌ساز است.

وی گفت: یکی از دلایلی که استان گلستان را برای میزبانی آخرین مرحله اردو پیش از اعزام به مسابقات انتخاب کردیم وضعیت آب و هوایی استان گلستان که نزدیک به آب و هوای هنگ‌کنگ است.

امینیان خاطرنشان کرد: تمرینات ترکیبی که در برنامه داشتیم تمرینات دو به دوچرخه بود که شرایط استان گلستان نسبت به استان‌های دیگر بهتر بود و امیدواریم با برگزاری این اردوها، در مسابقات شاهد نتایج خوبی باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار