رییس اداره ورزش و جوانان کردکوی از حضور موفق ورزشکاران شهرستان در مرحله نخست دومین دوره رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی کشور خبر داد و گفت: پژمان قلعه نوعی عنوان نخست و جایزه نقدی رشته پرتاب چکش این مسابقات را کسب کرد.

درخشش ورزشکاران کردکوی در لیگ طلایی دو و میدانی

به گزارش گلستان24؛فرهاد رسولی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات پژمان قلعه نوعی ورزشکار کردکوی با پرتاب چکش به مسافت 70 متر و 10 سانتیمتر به عنوان نخست رسید، در حالی که رکورد کسب جایزه 68 متر پیش بینی شده بود.
وی اضافه کرد: هادی مداحی و حمید رضا کیا از این شهرستان نیز در رشته پرش سه گام با رکوردهای 15 متر و 16 سانتیمتر و 14 مترو 29 سانتیمتر به مقام دوم و سوم دست یافتند، اما به حد نصاب تعیین شده نرسیدند.
به گفته وی؛ در این رشته سید مبین مداحی از کردکوی نیز با 14 متر و 25 ساتیمتر چهارم شد.
به گزارش ایرنا در رشته پرتاب نیزه امید تاجی و یعقوب آرخی از گلستان توانستند با پرتابی معادل 68 متر و 60 و 66متر و 92سانتیمتر به عنوانهای اول و دوم این رشته دست یابند، رکورد حداقلی کسب جایزه در این رشته 72 متر تعیین شده بود. 
این مسابقات روز گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و برابر بخشنامه برگزاری لیگ طلایی به ورزشکارانی که موفق به ثبت حدنصاب های تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی شدند به ترتیب از نفرات اول تا سوم جوایز 20 میلیون ریالی، 15 میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
شهرستانهای کردکوی و بندرترکمن در غرب استان گلستان در سال های اخیر استعدادهای درخشانی را در رشته های مختلف دو ومیدانی به جامعه عظیم این ورزش مادر در کشور تقدیم کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار